Varför

Länge sen sist, har inte haft insperation att skriva, även om det hänt väldigt mkt sen årsskiftet

Jag har på något sätt tagit tag i livet igen samtidigt som jag tycks bränna alla broar jag kan
men det som stör mig mest är bristen på socialt umgänge, ja jag går på krogen och festar osv men känns ändå inte som ett socialt liv
känns mer som att vänner man har tycks stänga ute en och jag är ju medveten om att jag är en påfrestande människa men jag har alltid sagt att gör jag fel så vill jag veta
men inga tillrättavisningar om beteende eller nånting.
det stör mig verkligen om nån bara kunde säga "sluta med det där" så att jag kunde förstå.

jag saknar min äldsta vän mer än någonsin, men hon är ju tyvärr upptagen med skolan. men jag saknar verkligen alla dåliga internskämt

Jag får bara hoppas att allt blir bättre snart och att jag kommer ur den här svackan.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0